Biltema borde söka ny personal

Jag hann till Biltema. Hurra för det. Eller nåt. Om jag inte hade hunnit dit hade maken åkt dit imorgon efter jobbet och handlat åt mig. Men nu hann jag alltså dit. Och gick ett varv, två varv utan att se en enda person som verkade arbeta där.

Människan i den så kallade lilla butiken hade inte tid för han skulle bla bla bla och pekade inåt sitt lager. Men who cares? Jag vill ha hjälp tack. Kan du ringa någon? Nehej, så klart inte, vad fick mig att tro något så naivt som att det skulle gå att få lite hjälp här.

Och jag gick iväg på jakt igen. På det fjärde varvet skymtade plötsligt en röd rygg, på väg ut genom en dörr, till. Jag haffade ryggen snabbt som fan och det var näst intill att jag fick hota karln för att få lite hjälp men tillslut håller jag den värdefulla lappen i min hand. Hyllrad och artikelnummer.

Stolt berättar jag för maken om hur jag besegrat Biltema. Jättebra men du tog för fel bil. Nåja, vi får gå ut och se om det passar i alla fall. Okej, fort innan jag tiltar helt.

Juno

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är förstummad !
Nu vet jag att jag kan skicka dit dig nästa gång vi behöver nåt från Biltema :-)

2007-10-18 @ 22:22:37
Postat av: Anonym

lider du av någon bisarr dödslängtan älskling?

2007-10-19 @ 07:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback