integritet

nu kommer mamma och hämtar mig. elliot ropar att jag ska springa och det är roligt att bli jagad men mamma tycker inte det är roligt att jaga oss. nej, jag vill inte springa idag, jag vill gå till mamma.

mamma kramar mig, mamma kramar elliot. och så säger hon att hon blir glad när vi kommer och kramas istället för att springa.

men elliot vill springa mer.
- kom joar så springer vi, ropar han
jag tänker en liten stund.
- nej, jag vill inte springa, du får springa själv, svarar jag

----------
ett barn pekar med en bandyklubba på mamman och ropar:
- jag ska döda dig!
det egna barnet går fram till det andra barnet med händerna i sidorna och säger strängt:
- nej. du får inte panga på min mamma.

----------

mamma säger att jag har en stark i-n-t-e-g-r-i-t-e-t. jag hoppas det inte är något farligt.

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback