trehundrafyrtiotre hästar

Om du får önska en sak till i livet, just nu, vad skulle det vara? Nej, självklart inget så ytligt som en pryl. Önska dig istället god hälsa och goda vänner. Men jag blev just påminnd om att jag redan har allt det.

Jag har: världens bästa vänner, en fantastisk familj i mamma, pappa, syrran, en suverän make och underbar son, en stor och go släkt och trevliga kollegor. Jag är omgiven av människor som jag älskar och bryr mig om -och som alla bryr sig om, och tar hand om mig.

Jag har: inte influensa längre, inga allergier eller kroniska sjukdomar. Förutom en fysiskt understimulerad kropp med lite extra kroppsfett, några nya rynkor och gråa hårstrån så har jag inget att klaga på där heller.

Så, om man redan har allt immateriellt man behöver. Vad ska man önska sig då?

bmw
BMW Z4 M Roadster.
Såklart.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback