Lite bloggspam

Två alvedon och febern sjunker. Tillräckligt för att jag ska orka se melodifestivalen. Men som väntat blev jag helt ensam framför teven och jag har tråkigt. Jag har lyssnat på alla bidrag och blev glad att Sanna Nielsen slog ut Jimmy Jansson, helt enkelt för att jag tyckte hon var bättre. Men min favorit åkte också, inte lika oväntat, ut.

Nä. Nu zappar jag omkring en stund. Eftersom jag känner mig hyfsat okej tänkte jag att en film kanske kunde vara trevligt men maken har fått matlagningsryck och ska steka pannbiffar istället. Precis vad alla normala människor gör klockan halv tio en lördagskväll.

Discovery visar American choppers. Ett gäng stora skäggiga karlar som mekar med sina bågar. Men vad är nu det här? Alla hoppar upp sin hoj med långa framgaffel, de åker till ett älderboende. Brummar in bland gummorna och gubbarna och spelar bingo. Ett klart udda program. Ungefär lika spännande som att lyssna på Magnus Uggla en gång till.

Så vad gör en medelålders, sjuk och uttråkad person när inget kul går på teve? Helt riktigt, bloggspammar. Nu måste jag sluta skriva på det här inlägget, jag har ett annat som väntar.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback