så länge det finns studs, finns det hopp

pussel är bra. böcker är bra. klubba är väldigt bra (mmm). blixten mc queen är jättebra. men allra bäst är studsmattor.

på ljusterö har mina kusiner den största studsmattan som finns. lotten, kim och anton ska lära mig hur man studsar ända till himlen. men jag kan redan studsa jättehögt!

image35

nu åker mamma och pappa hem och jobbar. pappa hade sönder det fina blåa glaset i fönstret. då blev han lite ledsen men jag tröstade honom:

-jag blir inte arg pappa, sade jag.

då blev pappa lite glad igen. på onsdag kommer mamma och hämtar mig. då ska jag lära henne hur man studsar ända till himlen. och hammarbysången för den har anton redan lärt mig när vi åt frukost.

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback