Lite sill så blir alla glada

Om tio minuter går bilen till Väddö. Det är dags att fira midsommar. Vi väntar bara på att han som är två komma elva och ett halvt ska bajsa på pottan. Det är han väldigt stolt över, vi också =).

Själv går jag omkring och retar mig på att jag inte har lämnat in min kamera på lagning än. För ett par hobfötters skull drog jag ner den i golvet och nu har lilla blixten lagt av. Vilket innebär att jag inte kan ta bilder om det är för ljust ute för då blir det fula skuggor i allas ansikten. Men idag är det nog inte ett bekymmer, det ser inte allt för soligt ut.

Häromdagen i Metro (och säkert i alla andra medier också) så var läsarfrågan:

Vad är viktigast på midsommar?
Mitt svar:

Sill.
135435-34

Trevlig midsommar!
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback