Jag har mött en trevlig person

Jag har tjurat. Mest för att folk i allmänhet har varit lite småotrevliga. Det är mycket möjligt att det har mer med mig att göra än själva staden. Men den tanken blev jag jag ju inte gladare av precis.

När vi raglar ut på stan och letar käk så har vi mötts av halvtrist personal och okej pasta. Idag gick alla till McDonalds. Men det finns gränser. Om jag kommer utanför dörren en gång per dag så inte fan är det för att hitta till stadens McDonalds i alla fall. Så A och jag gick till ett tredje pastahak.

Och. Det var en jätteglad och trevlig tjej som serverade oss en supergod pasta med lax, avokado och löjrom! Hurra! Göteborg är en civilisation trots allt och jag blev så uppåt att jag orkar jobba några timmar till!

Juno

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst kan en extra ansträngning göra stor skillnad. Nu blev jag sugen på sallad också. Jäklar.. /Jenny

Postat av: Fia

Men faster Jenny....jag kan ju några mysiga matställen där nere i Göteborg med god mat och trevliga personal. Så du kunde ju ha ringt så hade jag säkert kunnat tipsa dig så du slapp tråkig sallad och McDonalds.Men jag hoppas du har haft det bra där nere iaf även fast ni haft svårt att hitta god mat och trevliga människor.Du får se det från den ljusa sidan ni hittade ju iaf ett bra ställe!Kramar/fia

2007-06-08 @ 11:59:19
Postat av: Juno till Fia

Ikväll ska vi utforska staden, jihoo!

2007-06-10 @ 17:37:06
Postat av: Johan W

Att Göteborg, som skryter med att vara sveriges superkontinentala framsida, skulle stänga av allt socialt kl 21 på kvällarna, är för mig helt oförklarligt.
/kollegan Johan

2007-06-18 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback