after work

Alltså, förr i tiden. Vad vet jag, för en inte allt för avlägsen tid sedan. Då i alla fall var det alltid after work på onsdagarna. Någon pub, en öl, lite black jack, en matbit och kanske dans om andan föll på. Ibland avrundades kvällen i hyfsad tid, ibland inte förräns framåt morgontimmarna.

Idag är det onsdag. Eftersom jag nu har ett jobb skulle jag rimligtvis kunna gå på en trevlig after work igen. Problemet är bara att jag efter två dagar på jobbet är så trött att jag inte ens kan stava till after work längre.

På dagarna tänker jag på alla bra uppslag för ett blogginlägg. Men när jag väl orkar slå på datorn kan jag bara skriva om hur erbamligt trött jag är. Det är ju ingen som vill läsa om det. Det fattar jag med. När blev jag en sån gammal skröplig käring egentligen?

Juno


Kommentarer
Postat av: Blue

Haha känner så väl igen det där.

Jämt när jag inte har en dator i närheten så flödar mitt inre över av bra idéer till vad jag ska skriva om på bloggen.

Så hamnar jag här framför datorn och vad får jag fram??? Inte ett smack av allt underfundigt jag klurat på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback