En date med Persbrandt

Vilken kändis dejtar du? En fullständigt meningslös syssla i cirka sextio sekunder visar att jag kunde gå på date med Mikael Persbrandt. Ja, om inte båda hade varit gifta på varsitt håll och allt det där. Nu hör inte jag till skaran som tycker att Persbrandt är så charmig så jag blev inte överväldigad av lycka, men å andra sidan var inte urvalet så fantastiskt heller. Det kunde ha varit värre, jag kunde ha passat fint med Svennis. Hur som helst, jag saknade en trevlig IT-chef bland mina kändisar.

Men om ni inte har något bättre för er kan ni ju surfa förbi
här.

Juno

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag fick nån som heter Gustaf Norén. Vem f*n är det? Ljungberg åkte ut på sex-frågan, honom ville jag ha. Å andra sidan, eftersom han åkte ut på sexfrågan är han väl inte så mycket att ha. Höhö. Hoppas du har det skönt på landet.

Postat av: Juno

Ljungberg stod förutom min hemliga IT-chef också på önskelistan...

2007-09-03 @ 08:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback