A pink passport

Jag känner mig utmanad. Min man som inte läser min blogg nämnde plötsligt något om att mörka den. Snack.

Det var inget mer än jag tänkte åka till London utan pass. När jag ringde till Arlandapolisen, som var i Grekland, blev jag informerad om att jag inte kan åka till London utan pass. Det kostade typ tusen spänn för ett rosa pass som ska användas två gånger. Inte så välinvesterade pengar precis. Dessutom behöll de klenoden när jag kom tillbaka. Som en flyktig rosa dröm bara.

Juno

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har också ett rosa pass som jag fick (hrm, fick och fick) när de inte ville göra färdigt mitt vanliga i tid. Men de gav faktiskt tillbaks min tusenlapp sen när de insåg att de gjort fel och jag har dessutom fått behålla mitt rosa pass.

Postat av: Juno

Kunde ju ha varit kul att spara, som kuriosa. Andra pass som gått ut får man ju ha kvar...
Jag gick väl med nöd och näppe plus minus noll på traktamentet så det kunde ha varit värre!

2007-08-19 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback