det är ju bara en potta

en morgon tänkte jag såhär att jag är kissnödig men jag har ingen blöja på mej och pappa är i dushen så vad göra? sen kom jag på att pottan står i badrummet. den fungerar det ju också att kissa i.

när pappa frågade om jag kissade på golvet (tok heller) och jag svarade att jag kissade på pottan blev han överdrivet glad. sen skickade han bokstäver i telefonen till mamma som också blev till sig. varför då tänker jag, det är ju bara en potta med kiss i.

joar

ps. jag har kissat på den där pottan fem gånger den här veckan och varje gång tjoar mamma och viftar med armarna på det mest pinsamma vis. men igår när hon hade kissat på den stora pottan sade jag BRA MAMMA och då blev hon tyst.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja men visst har du rätt Joar, mamma är väl lika duktig hon som kissar i stora pottan istället för på golvet! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback