Jag ska inte berätta vad jag äter

Kära Dagbok. Idag har jag ätit spagetti till middag. Det var en av de få saker jag från början bestämde mig för att hålla bort från min blogg. Ingen på jorden kan ju rimligtvis intressera sig för jag äter.

Men tydligen är det ganska intressant ändå. Aftobladet mat & vin har en artikel om Filippas matvanor. Åh, frossa frossa, vad äter egentligen Sveriges Hillary Clinton?! Kaffe Latte såklart. Och sen följer hela hennes veckoschema, från morgon till kväll, från måndag till söndag.

Linda Skugge skriver på sin blogg idag "Jag blev så inspirerad av Filippas (sjukt snygg) matvecka att jag skrev en egen." Och sen följer hela Lindas matvecka. Jag hoppas innerligt att hon har gjort det med ironi.

För ärligt talat. Vem bryr sig?

Juno


Kommentarer
Postat av: sammi

igår vid 2 på natten i sängen blev jag plötsligt ashungrig och började tänka på den goda koreanska maten bimbimab eller vad den heter, men min bärbara surfade jag snabbt ut och kollade upp recept och längtade tills morgondagen när jag skulle laga den maten, nu sitter jag är och har precis smällt i mig 4 varmkorvar :)

Men... tanken va god i flera bemärkelser


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback